Póni elemzés

2009.05.25. 21:47

Nemrég vásárlókörútra mentem, és járkálás közben elhaladtam egy nagyobb játékbolt mellett. Persze egy csomó kacat meg hülyeség volt a kirakatában. Csomó olyan játék, amiről már gyerekkoromban is azt gondoltam, hogy nem lehet velük normálisan játszani. Ilyen volt példáil a Barbie baba. Bizony. Nem tagadom, nekem is volt pár, mert a szomszéd lány odaadta nekem a sajátjait, amikor már kinőtt belőlük. Hát, mit mondjak. Alapból óriási hülyeségnek tartottam pölö azt, hogy nem lehet behajlítani a térdüket. (a kezüket meg pláne) Hát most nem azért, de hogy lehet így játszani velük, amikor még normálisan leülni sem tudnak?! Meg a fiúbarbiknak (volt egy Kenem) miért nem volt normális hajuk, a borzasztó ráfestett műanyag helyett? Áhh, hagyjuk.
A lényeg, hogy ezen elkezdtem filózni, meg hogy én mikkel játszottam. És akkor eszembe jutottak a pónik. Én ugyanis pónis voltam. Valahogy sokkal jópofábbnak találtam. De mindegy, most ezt nem részletezném. Viszont észrevettem valamit, még a barbiknál. Azt, hogy már egy ideje több nemzetiségű van, bizony. Nem csak a szabvány európai, már van néger, és keleti barbi is. Gondoltam, na és a pónik? És kis kutatómunkával kiderítettem, hogy a póniknak is van egy hátsó sugallatuk. Íme:

 

 

A szőke európai,

 

 

 

 

 

 

a néger kiscsaj,

 

 

 

 

 

 

 

a keleti cukiság,

 

 

 

 

 

az indiai/ veddoausztralid vagy amit akarsz...:D

 

 

 

De találtam még egykét igen érdekes, extrém változatot is. A kedvenceim a következők:

 

<---a Kill Bill póni

 

 

 

 

 

És a komplett Batman család.

Ezek után mindenki gondolja azt amit akar 8)
¤¤¤

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr501143582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása