Itt az ősz...

2009.09.17. 22:55

...tartóztathatatlanul közeleg.  És ez nem csak a hidegebb időben és az egyre gyakoribb esőben nyilvánul meg. A költözőmadarak készülődnek, a fák tűnődnek, mikor kell már ledobni levelüket. Annyira ott van mindenhol a feszült várakozás!
Ma jöttem haza a suliból, és minden porcikámban éreztem az őszt. Azt hittem, egyedül vagyok, de tévednem kellett. Nővérkém hazaérkezése után szintén azon handabandázott, hogy ősz van. Bár ő nem örült neki. Érdekes, de én igen. Pedig a legtöbben ódzkodnak tőle inkább. Egyre mindenesetre nagyon várok: a rendes évi gesztenye-emberke fabrikálásra!8)
¤¤¤

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr231389642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása