Hát ennyi

2009.09.03. 18:16

Ezennel elkezdődött a suli. Na persze már2 napja, de csak most vagyok gépközelben.
Érdekes, valamiért úgy éreztem, hogy ez a tanév valahogy más lesz, illetve az emberek másak lesznek. Mostmár nem tudom, miért gondoltam ezt.  Egész jókedvűen mentem be első nap, és akkor talán nem is voltak olyan nagy bajok. De már azóta egyre több problémafelhő gyülekezik felettem, pedig még csak év eleje van. Hmm.
Ezt úgy utálom. Úgy mentem be az osztályba, hogy dejó, találkozom sok emberrel, új év, új élet, satöbbi. Lelkesen nézegettem körül, de a megszokottan normális embereken kívül semmi. Állnak, fapofával, savanyúan, néznek rám vissza- "ez a hülye meg mit néz" - kedvetlenül, és messziről rí róluk, hogy a kreativitás/önállóság legapróbb szemcséje is hiányzik belőlük. Ülnek a foteleken, az elvárt formában beszélgetnek, viselkednek, semmibe vesznek.
Hajh.
Persze tudom, hogy megint ilyen kritikus vagyok, és ez nem jó. Csak egyszerűen elveszik az ember életkedvét. Ha megvan a pecsét, kész-vége, abból ki nem törhetsz, fejen is állhatsz, te már csak "azahülyeXY" maradhatsz. Már a pillantásuk elárul mindent. 
 Minek jó ez nekik?!...

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr401358264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kesely 2009.09.05. 20:45:38

Baromarcok,selejtpofák...Ki törődik velük?
Aki fontos nekünk, annak a véleménye az ami számít!
Persze tudom ez nem mindig ilyen egyszerű.De tartsd észben...!:P
süti beállítások módosítása