Háhhhhhá!!!

2009.07.11. 18:24

Ez a gúnyos kacaj az imént a kedves, drága, egyetlen Blog.hu-nak szólott. Bizony. Ugyanis napokon keresztül nem tudtam belépni a saját blogom adminjába.
Na persze ez úgy kiakasztott, hogy aztán jópár napra halálosan elment a kedvem a puszta próbálkozástól is. ÁÁÁ.
Először csak simán mindig az írta ki, hogy nem jó a jelszó vagy a felhasználónév. Néztem, hogy "mivan?!"... Ugyanazt írtam be, mint egy nappal előtte, és akkor elfogadta. Aztán gondoltam oké, akkor megváltoztatom a jelszót.
 Látszólag sikerült is, de aztán nem fogadta el azt sem. Hmm. Ekkor már kiccsit ideges voltam. Jó, vártam 24 órát, mert azt írták hogy néha a sok adat miatt csak ekkor lehet bejelentkezni új jelszóval. Hát, nem történt semmi.
 Na, megpróbáltam a régi jelszóval. Nem sikerült, nem sikerült, NEM SIKERÜLT. ÁÁÁÁÁÁ!!!!!!
És akkor jött aza pont, mikor kiborultam, és a gépnek még a közelébe sem jöttem napokig.
Nos, ezért nem irogattam már régóta. Most amúgy a jelszókat felváltva fogadja el. Néha a régit, néha az újat. Blog.hu, kivagyok tőled. Már gondolkodtam azon is amúgy, hogy átrakom az egészet egy másik oldalra. Szóval folyt-köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr491240676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása