Surivor

2009.07.18. 17:09

Még a szülinapomra kaptam egy barátnőmtől egy cserép virágot. Amikor megkaptam, már elég kornyadt volt, és sajna akármivel próbálkoztam, nem kelt életre. (Pedig még át is ültettem meg minden.)
Így kábé egy hét múlva így festet szegényke:


 Eléggé sajnáltam, dehát most mit csináljak ugye... Viszont valaiért nem dobtam ki. Eleinte csak mer lusta voltam hozzá, aztán gondoltam áhh kit zavar az ott a párkányomon...

És láss csodát!8) 1-2 hét múlva már meg is jelentek az első palánták. Nem túl rámenősen, nem túl sokan, de felütötte fejét az élet.

Van még mit tanulnuk a növényektől azt hiszem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr61253355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kesely 2009.07.22. 16:36:14

Gyanúsan nem hasonlít az anyanövényre.Szerintem egy kósza mag látta az üresedést és bepotyázott.Úgy látszik növényeknél is van jóhiszemű illegális lakásfoglalás...:)Sok szerencsét neki...
süti beállítások módosítása