Májusi Pátens

2009.05.13. 18:55

Tehát.
Mostanában elég sok kritika ért azzal kapcsolatban, hogy nem vagyok elég közösségi, magyarul antiszoc vagyok. És hogy ez nem jó. És fujj fujj utáljuk az ilyet.
Ez bizony elég elszomorító. Mégpedig azért, mert tökéletesen alaptalan. Itt két dologról van szó. Egy, hogy félreértelmezik, ill. nem helyesen használják a közösség fogalmát, kettő, hogy nem egyáltalán nem ismernek.
Először nézzük az előbbit. Szerintem csak akkor viselkedhet valaki szociálisan, vagy antiszociálisan, ha van hol így vagy úgy viselkednie. Tehát ha nem valósul meg a közösség, akkor értelmetlenné válik mindkét kifejezés. Na és ez a lényeg.
Mi van, ha számomra nem valósul meg a közösség? Ha én úgy gondolom, ez nem közösség, ez egy szánalmas, kétszínű képmutatás-halmaz. Ahol mindenki kibeszél mindenkit, de persze mindenki szeret mindenkit, naná. Hát ez egy sz*r, nem közösség.
(Amúgy meg barátnők terén én mindig  minőségre, és nem a mennyiségre utaztam, mint sokan mások.) És érdekes; mi páran, akik igazán jóban vagyunk, mi vagyunk az antiszocok. Na bumm.
Akkor most nézzük az utóbbit. Mindig is utáltam, hogy az emberek hajlamosak mélyreszántó következtetéseket levonni valakiről, úgy, hogy soha nem beszéltek vele. Na persze mindenkinek van egy első benyomása, ez tény. De normális esetben ebből ki lehet törni. Ha ismernének, tudnák hogy normális emberekkel csöppet sem vagyok antiszoc. Ugyanis pont ők az elutasítók, akik kiáltoznak, hogy antiszoc, jaj-jaj. Már az első pillantással, az első arckifejezéssel.
Ezzel kész, téma lezárva. Nem fogok többet ezen siránkozni, nyugi. Csak már nagyon idegesített ez a dolog.
Szóval:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ahetedikterem.blog.hu/api/trackback/id/tr841119783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kidli 2009.05.14. 16:02:34

Teljesen egyetértek véled :D Mily meglepő nemdebár :D
Tartsunk össze mi antipockok :D
süti beállítások módosítása